پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
جشن میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع)، در مسجد جامع گودین کنگاور

حوزه/ مبلغ هجرت شهر گودین کنگاور، با اشاره اینکه به فرهنگ ضد دینی، آتش آن امروزه ، در غزه و لبنان، توسط صهیونیستها شعله ور شده است، گفت: صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین یهود جنایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد انصاری فر، در جمع مومنین مسجد جامع گودین کنگاور، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: غفلت از آموزه های آسمانی ، توسط کسانی که خود را پیرو رسولان الهی می دانند، موجب گرفتاری بشر در آخرالزمان است.

وی با تمسک به حدیث شریف امام حسن عسکری (علیه‌السلام) که می‌فرمایند: از خدا بپرهیزید و زینت ما باشید نه اینکه موجب عار و ننگ ما شوید...، گفت: مسلمانان چه در گذشت و چه در عصر و زمان ما ، هیچگاه به اسم بزرگان دین، به کسی ظلم نکرده و بدنبال کشور گشایی نبوده اند.

مبلغ هجرت شهر گودین کنگاور با بیان اینکه ما شیعیان بر این باور هستیم که خداوند متعال جانشینی از ذریه پیامبر(ص) در آخرالزمان، برای هدایت بشر در پس پرده غیبت دارد، گفت: در عصر غیبت جامعه بدون امام(ع) در جهل و جاهلیت بسر می برد.

حجت الاسلام انصاری فر، گفت: در حاکمیت دینی ، رهبران مذهبی مردم را با کلام الهی و سخنان هدایتگر اهل بیت(علیهم السلام) آشنا نموده و راه حق و باطل را برایشان تیین می کنند، برخلاف کسانی که آئین آسمانی را تحریف نموده و برای مقاصد ضد بشری خود ، دست به هر جنایتی می زنند.

مبلغ هجرت شهر گودین کنگاور، با اشاره اینکه به فرهنگ ضد دینی ، آتش آن امروزه ، در غزه و لبنان، توسط صهیونیستها شعله ور شده است ، گفت: صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین یهود جنایت می کنند.

صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین جنایت می کنند

صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین جنایت می کنند

صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین جنایت می کنند

صهیونیستها در غزه و لبنان به اسم دین جنایت می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha